Zielone Przedszkole w Jażyńcu2017-08-02

W tym roku ponownie przygotowaliśmy dla chętnych dzieci bogatą ofertę rozrywek. W pierwszym tygodniu pobytu dzieci w przedszkolu przygotowaliśmy zajęcia integracyjne. Wykonywaliśmy wspólnie desery owocowe, doskonaliliśmy sprawność manualną podczas zabaw ciastoliną domową, którą dzieci przygotowały samodzielnie z niewielką pomocą pań. Atrakcją pierwszego tygodnia był wyjazd do Wolsztyna na kręgle, spacer po parku oraz konsumpcja lodów. Jednak najbardziej oczekiwaną niespodzianką był wyjazd do krainy zabawy Bogilu w Wiosce, gdzie korzystaliśmy z dmuchanych zamków oraz rowerków.

Drugi tydzień zapoczątkował Dzień Pirata, podczas którego udaliśmy się w rejs na Czekoladową Wyspę, zmagaliśmy się z żywiołem, uciekaliśmy przed rekinami i szukaliśmy ukrytego skarbu. Po takich atrakcjach przyszła pora na posiłek – pieczone na ognisku kiełbaski. Dużą niespodzianką był dla dzieci dzień eksperymentów. Obserwowaliśmy m.in. nurkujące rodzynki, barwiliśmy sól, wytwarzaliśmy pole magnetyczne, badaliśmy ciecz nenewtonowską. Zorganizowaliśmy również dzień wspólnych zabaw i gier, udaliśmy się do Mini Zoo w Zbąszyniu, spacerowaliśmy nad jeziorem, korzystaliśmy z placu zabaw w pobliżu plaży. Finalną atrakcją tegorocznego Zielonego Przedszkola był wyjazd do kina w Zielonej Górze na film pt. „Gru, Dru i Minionki”. Dzieci z zaciekawieniem oglądały seans, po którym udaliśmy się na poczęstunek do restauracji MC Donald’s. Dziękujemy wszystkim dzieciom za czynny udział i życzymy słonecznego wypoczynku. Do zobaczenia w nowym roku szkolnym.