Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków2022-04-01  

Przypominamy o obowiązku złożenia deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, która ma na celu zebranie wszystkich danych dotyczących źródeł ciepła i spalania paliw w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych. Każdy budynek, który posiada źródło ciepła lub spalania paliw (do 1 MW), należy zgłosić wypełniając odpowiednią deklarację: (formularz A – dot. budynków i lokali mieszkalnych, formularz B – dot. budynków i lokali niemieszkalnych).
Właściciele budynków posiadających źródło ciepła zainstalowane przed 1 lipca 2021 roku, zobowiązani są złożyć w/w deklarację do 30 czerwca 2022 roku, natomiast Ci, którzy zainstalowali lub zainstalują nowe źródło ciepła po 1 lipca 2021 roku, muszą złożyć deklarację w terminie 14 dni od zamontowania pieca.
Deklarację można złożyć w wersji papierowej – za pośrednictwem Urzędu Gminy Siedlec – druki dostępne są w Biurze Obsługi Klienta oraz w załączeniu do poniższej informacji.
Wypełniony formularz można złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Siedlec ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec) lub elektronicznie (należy posiadać profil zaufany albo podpis elektroniczny) za pośrednictwem strony: www.zone.gunb.gov.pl (nacisnąć „złóż deklarację”, wypełnić właściwy formularz i wysłać).
Sprawy związane z CEEB prowadzi Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska. Dodatkowe informacje można uzyskać kontaktując się telefonicznie lub mailowo z pracownikami Wydziału:
•    mail: ug@siedlec.pl
•    tel.: 68 384 85 21