Dodatek elektryczny - rusza przyjmowanie wniosków2022-12-05  
<p>Informujemy, że od 1 grudnia 2022 r. można już składać wnioski o dodatek elektryczny. Formularz wniosku do odbioru w biurze obsługi interesanta w godzinach pracy urzędu. Wniosek do pobrania w załączniku wraz z klauzulą RODO.<br /> Dodatek elektryczny przysługuje osobie w gospodarstwie domowym, w przypadku gdy gł&oacute;wne źr&oacute;dło ogrzewania gospodarstwa domowego jest zasilane energią elektryczną i źr&oacute;dło to zostało zgłoszone lub wpisane do centralnej ewidencji emisyjności budynk&oacute;w, o kt&oacute;rej mowa w art. 27a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remont&oacute;w oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynk&oacute;w (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576 i 1967), do dnia 11 sierpnia 2022 r., albo po tym dniu &ndash; w przypadku gł&oacute;wnych źr&oacute;deł ogrzewania zgłoszonych lub wpisanych po raz pierwszy do centralnej ewidencji emisyjności budynk&oacute;w, o kt&oacute;rych mowa w art. 27g ust. 1 tej ustawy.</p> <p><strong>Dodatek elektryczny przyznawany jest jednorazowo i wynosi odpowiednio:</strong><br /> 1000 zł - w przypadku zużycia energii elektrycznej w 2021 r. na poziomie maksymalnie 5 MWh oraz<br /> 1500 zł - w przypadku zużycia energii elektrycznej w 2021 r. na poziomie przekraczającym 5 MWh.</p> <p>Wniosek o wypłatę dodatku elektrycznego składa się w terminie od dnia 1 grudnia 2022 r. do dnia 1 lutego 2023 r.<br /> Wnioski przyjmowane będą w Urzędzie Gminy Siedlec w Biurze Obsługi Interesanta.</p>