Obwieszczenie o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Siedlec2024-05-23  

OBWIESZCZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Siedlec


Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) oraz na podstawie art. 39 ust. 1, w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 oraz art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Siedlec Uchwały Nr LXIV/357/2024 z dnia 26 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Siedlec. Opracowanie projektu planu ogólnego obejmować będzie także przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dotyczącej ww. projektu planu ogólnego.
Plan ogólny gminy sporządza się dla całego obszaru gminy Siedlec.
Wnioski do planu ogólnego oraz do prognozy oddziaływania na środowisko mogą być składane w terminie do dnia 28 czerwca 2024 r.  
Wnioski należy składać wyłącznie za pomocą formularza, którego wzór zastał określony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. poz. 2509), dostępnego w siedzibie Urzędu Gminy Siedlec oraz na stronie: https://siedlec.bip.net.pl  → sprawy do załatwienia → sprawy związane z zagospodarowaniem przestrzennym → pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego.
Składający wniosek do projektu planu ogólnego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania, albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu, takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wnioski można składać:
- w formie papierowej w siedzibie Urzędu Gminy Siedlec lub na adres: Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: ug@siedlec.pl lub za pomocą platformy ePUAP na adres: /siedlecug/SkrytkaESP   
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Siedlec.