Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji2024-11-28  
<p>OGŁOSZENIE<br /> Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Siedlec</p> <p><br /> W&oacute;jt Gminy Siedlec zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Uchwały Rady Gminy Siedlec w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Siedlec.<br /> Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu uchwały.<br /> Konsultacje przeprowadzone będą od 28 listopada 2024 roku do 5 stycznia 2025 roku w postaci:<br /> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp; Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza uwag.</p> <p>Formularz dostępny będzie:<br /> -&nbsp;&nbsp;&nbsp; na stronie internetowej Gminy Siedlec: <a href="https://siedlec.pl/index.php" target="_blank" title="strona gminy">https://siedlec.pl/index.php</a><br /> -&nbsp;&nbsp;&nbsp; na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: <a href="https://siedlec.bip.net.pl/" target="_blank" title="BIP">https://siedlec.bip.net.pl/</a><br /> -&nbsp;&nbsp;&nbsp; na żądanie os&oacute;b zainteresowanych w siedzibie Urzędu Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec w Biurze Obsługi Interesanta<br /> Wypełnione formularze należy dostarczyć:<br /> -&nbsp;&nbsp;&nbsp; drogą elektroniczną na adres e-mailowy: ug@siedlec.pl<br /> -&nbsp;&nbsp;&nbsp; drogą korespondencyjną na adres: Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec.<br /> -&nbsp;&nbsp;&nbsp; bezpośrednio do Urzędu Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu.</p> <p>2.&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wypełnienia ankiety on-line dostępnej pod adresem: <a href="https://forms.office.com/e/mJHvKv0VQh" target="_blank" title="Ankieta">https://forms.office.com/e/mJHvKv0VQh</a>.</p> <p>3.&nbsp;&nbsp;&nbsp; Spotkania konsultacyjnego on-line, przeprowadzonego za pośrednictwem platformy Microsoft Teams z interesariuszami rewitalizacji, na kt&oacute;rym zostanie om&oacute;wiona metodyka wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Siedlec. Spotkanie odbędzie się w dniu 16 grudnia 2024 roku o godz. 12:00. Aby wziąć udział w spotkaniu należy zarejestrować się do dnia 13 grudnia 2024 roku klikając w podany link:<a href="http://https://forms.office.com/e/35VLeGxrKB" target="_blank" title="spotkanie"> https://forms.office.com/e/35VLeGxrKB</a>. Na podanego podczas rejestracji maila zostanie Państwu przesłany właściwy link do spotkania konsultacyjnego.<br /> Uwagi do projektu uchwały można składać <strong>do 5 stycznia 2025 roku.</strong> W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Gminy Siedlec.<br /> Poniższe materiały informacyjne zostaną zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: <a href="https://siedlec.bip.net.pl/" target="_blank" title="bip">https://siedlec.bip.net.pl/</a> i stronie <a href="https://siedlec.pl/index.php" target="_blank" title="strona">https://siedlec.pl/index.php</a> oraz dostępne na żądanie os&oacute;b zainteresowanych w wersji papierowej w Urzędzie Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec:<br /> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp; projekt Uchwały Rady Gminy Siedlec w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Siedlec,<br /> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp; formularz zgłaszania uwag,<br /> 3.&nbsp;&nbsp;&nbsp; <a href="https://siedlec.pl/z1diagnoza.zip" target="_blank" title="Załłącznik">mapa określająca granice obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji,</a><br /> 4.&nbsp;&nbsp;&nbsp; diagnoza służąca wyznaczeniu obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Siedlec.</p> <p style="text-align:center"><strong>KLAUZULA INFORMACYJNA</strong></p> <p>Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os&oacute;b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og&oacute;lne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), zwanego dalej &bdquo;RODO&rdquo; informuje się klient&oacute;w Urzędu Gminy w Siedlcu, że:<br /> 1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy w Siedlcu 64-212 Siedlec<br /> ul. Zbąszyńska 17.<br /> 2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Anna Cebulska iod@siedlec.pl<br /> 3. Dane osobowe klient&oacute;w zbierane i przetwarzane są w celu możliwości wykonywania przez Urząd Gminy w Siedlcu ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych regulacjach.<br /> 4. Pozyskane od klient&oacute;w dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepis&oacute;w prawa.<br /> 5. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych (kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organ&oacute;w gmin i związk&oacute;w międzygminnych; umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją; trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do cel&oacute;w kontrolnych itp.). Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację<br /> i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.<br /> 6. Klienci Urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.<br /> 7. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, kt&oacute;rego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.<br /> 8. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).<br /> 9. W większości przypadk&oacute;w przetwarzanie danych osobowych wynika z przepis&oacute;w prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niekt&oacute;rych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji cel&oacute;w, o kt&oacute;rych mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani. Niepodanie lub podanie niepełnych danych osobowych może skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>