Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji | 2024-11-28 |
|
<p>OGŁOSZENIE<br />
Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Siedlec</p>
<p><br />
Wójt Gminy Siedlec zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Uchwały Rady Gminy Siedlec w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Siedlec.<br />
Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu uchwały.<br />
Konsultacje przeprowadzone będą od 28 listopada 2024 roku do 5 stycznia 2025 roku w postaci:<br />
1. Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza uwag.</p>
<p>Formularz dostępny będzie:<br />
- na stronie internetowej Gminy Siedlec: <a href="https://siedlec.pl/index.php" target="_blank" title="strona gminy">https://siedlec.pl/index.php</a><br />
- na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: <a href="https://siedlec.bip.net.pl/" target="_blank" title="BIP">https://siedlec.bip.net.pl/</a><br />
- na żądanie osób zainteresowanych w siedzibie Urzędu Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec w Biurze Obsługi Interesanta<br />
Wypełnione formularze należy dostarczyć:<br />
- drogą elektroniczną na adres e-mailowy: ug@siedlec.pl<br />
- drogą korespondencyjną na adres: Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec.<br />
- bezpośrednio do Urzędu Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu.</p>
<p>2. Wypełnienia ankiety on-line dostępnej pod adresem: <a href="https://forms.office.com/e/mJHvKv0VQh" target="_blank" title="Ankieta">https://forms.office.com/e/mJHvKv0VQh</a>.</p>
<p>3. Spotkania konsultacyjnego on-line, przeprowadzonego za pośrednictwem platformy Microsoft Teams z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostanie omówiona metodyka wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Siedlec. Spotkanie odbędzie się w dniu 16 grudnia 2024 roku o godz. 12:00. Aby wziąć udział w spotkaniu należy zarejestrować się do dnia 13 grudnia 2024 roku klikając w podany link:<a href="http://https://forms.office.com/e/35VLeGxrKB" target="_blank" title="spotkanie"> https://forms.office.com/e/35VLeGxrKB</a>. Na podanego podczas rejestracji maila zostanie Państwu przesłany właściwy link do spotkania konsultacyjnego.<br />
Uwagi do projektu uchwały można składać <strong>do 5 stycznia 2025 roku.</strong> W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Gminy Siedlec.<br />
Poniższe materiały informacyjne zostaną zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: <a href="https://siedlec.bip.net.pl/" target="_blank" title="bip">https://siedlec.bip.net.pl/</a> i stronie <a href="https://siedlec.pl/index.php" target="_blank" title="strona">https://siedlec.pl/index.php</a> oraz dostępne na żądanie osób zainteresowanych w wersji papierowej w Urzędzie Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec:<br />
1. projekt Uchwały Rady Gminy Siedlec w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Siedlec,<br />
2. formularz zgłaszania uwag,<br />
3. <a href="https://siedlec.pl/z1diagnoza.zip" target="_blank" title="Załłącznik">mapa określająca granice obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji,</a><br />
4. diagnoza służąca wyznaczeniu obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Siedlec.</p>
<p style="text-align:center"><strong>KLAUZULA INFORMACYJNA</strong></p>
<p>Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO” informuje się klientów Urzędu Gminy w Siedlcu, że:<br />
1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy w Siedlcu 64-212 Siedlec<br />
ul. Zbąszyńska 17.<br />
2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Anna Cebulska iod@siedlec.pl<br />
3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu możliwości wykonywania przez Urząd Gminy w Siedlcu ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych regulacjach.<br />
4. Pozyskane od klientów dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.<br />
5. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych (kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych; umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją; trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych itp.). Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację<br />
i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.<br />
6. Klienci Urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.<br />
7. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.<br />
8. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).<br />
9. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani. Niepodanie lub podanie niepełnych danych osobowych może skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.</p>
<p> </p>
<p> </p>
|
|
|