Dzisiaj jest 24-06-2021
szukaj
szukaj
ug104_(1617267822).jpgslide-11573813476_(1591637291).jpg2_(1592247729).jpg3_(1592247731).jpg

Swoje dane w urzędzie skarbowym zaktualizujesz on-line

Swoje dane w urzędzie skarbowym zaktualizujesz on-line

•    Podatnicy, którzy muszą zmienić swoje dane w urzędzie skarbowym, mogą to teraz zrobić elektronicznie w serwisie
e-Urząd Skarbowy.
•    Dotychczas zgłoszenie aktualizacyjne ZAP-3 było dostępne wyłącznie w formie papierowej.

Udostępnienie usługi złożenia zgłoszenia aktualizacyjnego ZAP-3 w e-Urzędzie Skarbowym umożliwia podatnikom szybkie i wygodne zaktualizowanie swoich danych dotyczących adresu zamieszkania, danych kontaktowych (nr telefonu, adres e-mail, adres elektroniczny na ePUAP) oraz osobistego rachunku bankowego, na który dokonywane będą zwroty podatków lub nadpłat.

„To kolejne ułatwienie dla klientów KAS, którzy nie będą musieli już osobiście składać zgłoszenia ZAP-3 w swoim urzędzie lub wysyłać druku pocztą. Podatnicy mają teraz możliwość wglądu i aktualizacji swoich danych z każdego miejsca i o każdej porze” – mówi Małgorzata Spychała-Szuszczyńska, rzecznik Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.

To także usprawnienie pracy urzędów skarbowych, które nie będą już musiały gromadzić i przetwarzać papierowej dokumentacji.

„Tylko do połowy maja do wielkopolskich urzędów wpłynęło w sumie ponad 24 tys. papierowych zgłoszeń ZAP-3, z czego 647 to zgłoszenia złożone przez podatników powiatu wolsztyńskiego. Każdy z dokumentów musiał być ręcznie wprowadzony do systemu elektronicznego. Teraz zgłoszenia te będą automatycznie trafiać do naszych baz danych” – wyjaśnia Naczelnik Urzędu Skarbowego w Wolsztynie Małgorzata Tomkowiak.

Przypomnijmy, że zgłoszenie ZAP-3 przeznaczone jest dla osób fizycznych, które spełniają łącznie następujące kryteria:
•    osoba jest objęta rejestrem PESEL,
•    nie prowadzi działalności gospodarczej,
•    nie jest zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług,
•    nie jest płatnikiem podatków,
•    nie jest płatnikiem składek na ubezpieczenia społeczne oraz ubezpieczenia zdrowotne.

 





Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 656837      online: 1
© 2020 MBEST