Dzisiaj jest 27-04-2024
szukaj
szukaj
04kopia_(1713941321).jpg03kopia_(1713941318).jpg05kopia_(1713941323).jpg01kopia_(1713941246).jpg02kopia_(1713941254).jpg

90 mln zł na poprawę bezpieczeństwa pracy

Płatnicy składek mogą już ubiegać się o dofinansowanie projektów poprawiających bezpieczeństwo pracy. Łącznie na ten cel przeznaczono 90 mln zł.

W czerwcu ruszyła nowa edycja konkursu ZUS. Pracodawcy w ramach konkursu mogą zdobyć dofinansowanie, między innymi na zakup sprzętu, który poprawi bezpieczeństwo pracy na wysokości, zakup urządzeń oczyszczających i uzdatniających powietrze czy chroniących przed hałasem i promieniowaniem. Każdy wnioskujący  może otrzymać dofinansowanie wynoszące od 10 do 300 tysięcy złotych brutto, jednak maksymalna wartość dopłaty nie może wynieść więcej niż 80 proc. wartości projektu.

O dofinansowanie mogą ubiegać się nie tylko płatnicy składek, którzy zatrudniają pracowników. Wniosek mogą złożyć także  osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, które nie zatrudniają pracowników, o ile odprowadzają za siebie składki na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne. Co ważne w konkursie mogą wziąć udział przedsiębiorcy, którzy m.in. nie zalegają z opłatą składek i podatków. Z dofinansowania nie skorzystają natomiast płatnicy, którzy otrzymali w ciągu ostatnich 3 lat dofinansowanie z ZUS lub zostali w tym czasie zobowiązani do jego zwrotu.

Wnioski od 6 czerwca do 8 lipca

Wnioski o dofinansowanie projektów na poprawę bezpieczeństwa pracy będą przyjmowane do 8 lipca, wyłącznie w formie elektronicznej, za pośrednictwem strony prewencja.zus.pl. Najlepsze projekty poprawiające bezpieczeństwo i higienę pracy, zmniejszające zagrożenie wypadkami przy pracy lub chorobami zawodowymi czy też redukujące niekorzystne oddziaływania czynników ryzyka wybiorą eksperci Centralnego Instytutu Ochrony Pracy.

Szczegółowe warunki konkursu oraz wzory dokumentów dostępne są na www.zus.pl/prewencja, oraz w Biuletynie Informacji Publicznej ZUS. Pytania lub wątpliwości dotyczące konkursu można zgłaszać pocztą elektroniczną na adres e-mail: konkurs@zus.pl.

 





Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 3040065      online: 1
© 2020 MBEST