Dzisiaj jest 29-04-2025
szukaj
szukaj
01kopia_(1713941246).jpg02kopia_(1713941254).jpg05kopia_(1713941323).jpg03kopia_(1713941318).jpg04kopia_(1713941321).jpg
URZĄD
Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Urząd Gminy Siedlec zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://siedlec.pl/.

Data publikacji strony internetowej: 2020 r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

 

Treści nieobjęte przepisami

  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji: 27 marca 2025 roku.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 27 marca 2025 roku.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez CBI24 Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Streszczenie raportu z audytu (95 kb, PDF).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Marcin Czubkowski — mejlowo admin@siedlec.pl lub telefonicznie 683848521.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Urząd Gminy Siedlec,
  • Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec,
  • mejl: ug@siedlec.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

 

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Urząd Gminy Siedlec, Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec

Osoby na wózku mogą wjechać tylko na parter budynku.

Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone kontrastową taśmą.

Schody wyposażone są w poręcze.

Stopnie schodów nie są oznaczone kontrastowymi pasami.

Brak windy.

Jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.

Jest parking dla osób z niepełnosprawnościami.

Brak tyflomap.

Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla.

Brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych.

Możliwość wstępu z psem asystującym.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

pliki do pobrania:
- Raport o stanie zapewnienia dostępności. Stan na 01. 01. 2025 r.
- Raport dostępności 1.01.2021

Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 4017068      online: 1
© 2020 MBEST