
W piątek, 5 września br. w Urzędzie Gminy w Siedlcu nastąpiło przekazanie Defibrylatora AED wraz z kluczem pediatrycznym, tablicą oraz kapsułą. Wyżej wymienione sprzęt zostanie zainstalowany na budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Kopanicy.
Gmina Siedlec uzyskała dofinansowanie w wysokości do 75 000,00 zł z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu na realizację zadania pn. „Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Borui” w ramach Programu Priorytetowego Ogólnopolski program finansowania służb ratowniczych Część 3) Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych.
Gmina Siedlec uzyskała dofinansowanie w wysokości do 425 000,00 zł z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu na realizację zadania pn. „Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Tuchorzy” w ramach Programu Priorytetowego Ogólnopolski program finansowania służb ratowniczych Część 3) Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych.
Wójt Gminy Siedlec ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Zespołu Publicznych Przedszkoli w Tuchorzy.
Dziś w godzinach 10:00–16:00, mieszkanki naszej gminy, które dokonały rejestracji korzystają z bezpłatnego badania profilaktycznego w specjalnie przygotowanym cytobusie. To doskonała okazja, by zadbać o swoje zdrowie – już około 40 kobiet zapisało się na udział! To szybkie i bezbolesne badanie, które może uratować życie.
Po raz kolejny najpierw w powiatach i regionach, a później w skali województwa i całego kraju zostaną przyznane zaszczytne tytuły dla sołtysów, rolników, liderów społeczności, kół gospodyń wiejskich i nadleśniczych. O nagrody i wielką promocję powalczą również gospodarstwa agroturystyczne oraz sołectwa.
Informujemy, że na zlecenie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie RZGW w Poznaniu w ramach projektu „Inwentaryzacja urządzeń melioracji wodnych oraz gruntów zmeliorowanych na terenie wybranych Zarządów Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie” trwa inwentaryzacja urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów.
Od 1 września 2025 r. do 15 września 2025 r. można składać wnioski na stypendia szkolne. Miesięczny dochód rodziny ucznia na osobę nie może przekroczyć 823 zł netto z miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku. Stypendium szkolne może otrzymać uczeń znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej, wynikającej z niskich dochodów na osobę w rodzinie, w szczególności gdy w rodzinie tej występuje: bezrobocie, niepełnosprawność, ciężka lub długotrwała choroba, wielodzietność, brak umiejętności wypełniania funkcji opiekuńczo-wychowawczych, alkoholizm lub narkomania, gdy rodzina jest niepełna lub wystąpiło zdarzenie losowe.


ul. Zbąszyńska 17