Dzisiaj jest 27-11-2021
szukaj
szukaj
ug104_(1617267822).jpgslide-11573813476_(1591637291).jpg3_(1592247731).jpg2_(1592247729).jpg

Umówienie wizyty w urzędzie skarbowym jeszcze łatwiejsze

Umówienie wizyty w urzędzie skarbowym jeszcze łatwiejsze
•    Uproszczony formularz oraz wyszukiwarka spraw – to nowe ułatwienia w usłudze „Umów wizytę w urzędzie skarbowym”.
•    Wystarczą tylko cztery kroki i wizyta w urzędzie skarbowym umówiona.
•    Potwierdzenie rezerwacji otrzymasz SMS-em, a dzień przed spotkaniem KAS przyśle Ci również przypomnienie o wizycie.
Usługa umawiania wizyty w urzędzie skarbowym umożliwia zaplanowanie spotkania w konkretnym dniu i o konkretnej godzinie, dogodnie dla podatnika.
„Ułatwia to załatwianie spraw i zwiększa bezpieczeństwo klientów, którzy przychodząc na konkretną godzinę, nie przebywają w dużych skupiskach osób” – mówi Małgorzata Spychała-Szuszczyńska, rzecznik Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.
Teraz jeszcze prościej
Strona rezerwacyjna ma nową szatę graficzną oraz uproszczony formularz umawiania wizyty dostępny na podatki.gov.pl.
Teraz umówisz wizytę w czterech prostych krokach:
1.    Wybierz województwo oraz urząd.
2.    Wybierz sprawę, którą chcesz załatwić.
3.    Wybierz datę i godzinę wizyty.
4.    Podaj dane kontaktowe.
Jeśli chcesz szybko odnaleźć rodzaj sprawy, którą masz zamiar załatwić w urzędzie, możesz skorzystać z wyszukiwarki spraw.
Statystyki, SMS-y i ankiety
Od uruchomienia usługi w całym kraju zarezerwowano już blisko 4,3 mln wizyt, z czego 222,5 tys. w województwie wielkopolskim. Klienci najczęściej odwiedzają urzędy skarbowe, aby uzyskać potrzebne zaświadczenia lub załatwić sprawy związane z podatkami majątkowymi.
Od niedawna działa także usługa powiadamiania SMS-em o umówionej wizycie. Jeżeli umówiłeś się do urzędu przez internet i podałeś numer telefonu komórkowego, otrzymasz potwierdzenie rezerwacji SMS-em. Jeśli umawiasz wizytę co najmniej dwa dni wcześniej, dzień przed spotkaniem otrzymasz dodatkowo SMS-owe przypomnienie.
W urzędach skarbowych trwa też badanie opinii na temat obsługi. Każda osoba, która umówiła wizytę przez internet i podała adres e-mail, otrzyma link do anonimowej ankiety. W ten sposób KAS chce pozyskać opinie i wskazówki, co poprawić w pracy urzędów, aby były one jeszcze bardziej przyjazne klientom.

 





Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 963741      online: 1
© 2020 MBEST