Dzisiaj jest 23-11-2024
szukaj
szukaj
01kopia_(1713941246).jpg03kopia_(1713941318).jpg02kopia_(1713941254).jpg05kopia_(1713941323).jpg04kopia_(1713941321).jpg

Informacja dla Wykonawców biorących udział u postępowaniach o udzielnie zamówień publicznych

Informacja dla Wykonawców biorących udział u postępowaniach o udzielnie zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

Gmina Siedlec informuje, że od 01.01.2023 r., w związku z zakończeniem funkcjonowania „miniPortalu”, postępowania o udzielenie zamówień publicznych będą prowadzone za pomocą Platformy e-Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (w szczególności złożyć ofertę) musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy
e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl  oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

Link do instrukcji interaktywnych: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

 





Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 3580731      online: 1
© 2020 MBEST