Dzisiaj jest 28-03-2024
szukaj
szukaj
slide-11573813476_(1591637291).jpg2_(1592247729).jpgug104_(1617267822).jpg3_(1592247731).jpg

INFORMACJA DOTYCZĄCA 300 +

Rada Ministrów przyjęła rozporządzenie wprowadzające zmiany w programie "Dobry start". Przyjęty przez rząd projekt zakłada, że świadczenie Dobry Start, potocznie określane jako 300 plus, będzie od roku szkolnego 2021/2022 przyznawane i wypłacane przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Ze względu na przyjęte zmiany rodzice będą mogli składać wnioski o pieniądze z programu 300 plus od 1 lipca tylko i wyłącznie za pośrednictwem trzech narzędzi:
- przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia,
- przez bankowość elektroniczną,
- przez portal PUE ZUS.
Zostanie zlikwidowana tradycyjna droga ubiegania się o to świadczenie, czyli możliwość osobistego składania wniosków w formie papierowej lub wysyłania ich pocztą.
Jednocześnie organ realizujący świadczenia – od 1 lipca 2021 r. przypominam ZUS - będzie zobowiązany do zapewnienia w swojej siedzibie, oddziale lub innej wyznaczonej jednostce organizacyjnej dostępu do środków technicznych umożliwiających złożenie wniosku i odbiór korespondencji od organu. Będzie on tez zobowiązany do zapewnienia pomocy przy dostarczaniu i odbiorze dokumentów.





Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 2951175      online: 1
© 2020 MBEST