Dzisiaj jest 24-11-2024
szukaj
szukaj
04kopia_(1713941321).jpg02kopia_(1713941254).jpg05kopia_(1713941323).jpg03kopia_(1713941318).jpg01kopia_(1713941246).jpg

Informacja OPS - Czyste powietrze

W dniu 1 października 2020 roku weszła w życie ustawa z dnia 14 sierpnia 2020 roku o zmianie ustawy o biokomponentach i biopaliwach ciekłych oraz niektórych innych ustaw, która wprowadziła nowe zadanie jakim jest wydanie zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego dla osoby fizycznej, która zamierza złożyć wniosek o przyznanie dofinansowania do programu „Czyste powietrze”.

Do ustalenia przeciętnego miesięcznego dochodu, stosuje się przepisy ustawy z dnia 28 listopada 2003 roku o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2020 r.poz.111 z późn. zm.). Żądanie wydania zaświadczenia do pobrania w biurze podawczym Urzędu Gminy w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 17 lub w załączonym pliku.

 

 

pliki do pobrania:
- Wniosek




Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 3584182      online: 1
© 2020 MBEST