Dzisiaj jest 22-04-2024
szukaj
szukaj
3_(1592247731).jpgug104_(1617267822).jpgslide-11573813476_(1591637291).jpg2_(1592247729).jpg

Inwentaryzacji paramentów technicznych budynku

Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego zachęca właścicieli i zarządców nieruchomości  do przeprowadzania Inwentaryzacji paramentów technicznych budynku.

 

Inwentaryzacja budynku polega na zebraniu informacji dotyczących danego budynku potrzebnych z punktu widzenia utraty ciepła i emisji CO2. Inwentaryzacja składa się z danych dotyczących parametrów technicznych budynku i źródeł jego ogrzewania. Inwentaryzacja parametrów technicznych jest dobrowolna i można ją przeprowadzić samodzielnie  na stronie ceeb.gov.pl.
Dzięki niej można zyskać uproszczoną analizę efektywności energetycznej, która pozwala ocenić stan budynku i może pomóc lepiej zarządzać kosztami ogrzewania. Właściciel lub zarządca zyska cenne informacje wskazujące, które czynniki i w jakim stopniu wpływają na koszty ogrzewania.  

 

Szczegółowe informacje dotyczące Inwentaryzacji budynków znajdują się na stronie internetowej:
https://zone.gunb.gov.pl/pl/inwentaryzacja-parametrow-technicznych-budynku-co-jest-na-czym-polega-i-jakie-niesie-korzysci oraz na załączonej ulotce informacyjnej.

 

pliki do pobrania:
- ulotka




Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 3025854      online: 1
© 2020 MBEST