Dzisiaj jest 25-04-2024
szukaj
szukaj
05kopia_(1713941323).jpg01kopia_(1713941246).jpg02kopia_(1713941254).jpg04kopia_(1713941321).jpg03kopia_(1713941318).jpg

Od 1 września 2021r. do 15 września 2021r. można składać wnioski na stypendia szkolne i zasiłki szkolne.

Szanowni Państwo,

Od 1 września 2021r. do 15 września 2021r. można składać wnioski na stypendia szkolne i zasiłki szkolne. Miesięczny dochód rodziny ucznia na osobę nie może przekroczyć 528 zł netto z miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku.

Stypendium szkolne może otrzymać uczeń znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej, wynikającej z niskich dochodów na osobę w rodzinie, w szczególności gdy w rodzinie tej występuje: bezrobocie, niepełnosprawność, ciężka lub długotrwała choroba, wielodzietność, brak umiejętności wypełniania funkcji opiekuńczo-wychowawczych, alkoholizm lub narkomania, gdy rodzina jest niepełna lub wystąpiło zdarzenie losowe.

 

Ważne informacje:

1.      Wniosek można pobrać ze strony internetowej lub odebrać w Gminnym Zespole Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek w Siedlcu,

2.      Proszę o przygotowanie wszystkich dokumentów ksero do wniosku, oryginalne dokumenty tylko do wglądu,

3.      Osoba, która na dzień składania wniosku jest pełnoletnia wypełnia wniosek osobiście,

4.      Dokumenty należy składać w Gminnym Zespole Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek w Siedlcu ul. Zbąszyńska 19, 64-212 Siedlec (Tel. 068 384 85 78).

Faktury i rachunki:

1.      Wydatki poniesione na pomoc rzeczową dla ucznia  będą refundowane za imienne rachunki i faktury (nie paragony) wystawiane od 01 lipca 2021 r. na wnioskodawcę lub ucznia,

2.      Na fakturze lub rachunku powinna być pełna nazwa zakupionego towar,

3.      Nie będą uwzględniane wydatki o charakterze nieedukacyjnym np.: rowery, okulary korekcyjne, wkładki ortopedyczne, strój na komunię, obozy i zimowiska rekreacyjne, sprzęt rehabilitacyjny, bielizna, obuwie i odzież codziennego użytku, meble, opłaty za komitet rodzicielski, ubezpieczenie.

 

Jednocześnie przypominamy, iż wnioskodawcy korzystający z pomocy materialnej o charakterze socjalnym zobowiązani są niezwłocznie w terminie do 7 dni poinformować organ udzielający pomocy, o każdej zmianie w ich sytuacji osobistej, dochodowej i majątkowej, która wiąże się z podstawą do przyznania świadczenia.

 



GALERIA


pliki do pobrania:
- wniosek




Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 3035169      online: 1
© 2020 MBEST