Informujemy, iż w dniu dzisiejszym, tj. 26.03.2024 r. w Urzędzie Gminy w Siedlcu nastąpiło otwarcie ofert, które wpłynęły w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn. „Remont drogi gminnej 565524P w m. Karna oraz remont drogi gminnej 565522P w m. Grójec Mały i Chobienice”.
Powyższe zadanie zostało podzielone na dwie części:
Część I – Remont drogi gminnej 565524P w m. Karna
Część II – Remont drogi gminnej 565522P w m. Grójec Mały i Chobienice
W wymaganym terminie na każdą część wpłynęło pięć ofert. W najbliższym czasie przesłane oferty zostaną zbadane pod kątem zgodności ich treści z warunkami zamówienia stawianymi wykonawcom. Pozwoli to na wyłonienie dla każdej części najkorzystniejszej oferty i podpisanie umów na realizację zadań.
Przypominamy, iż w ramach w/w zadań w części I zostanie wykonany remont nawierzchni drogi gminnej o długości 1,173 km w miejscowości Karna natomiast w części II zostanie wykonany remont nawierzchni drogi gminnej o długości 1,357 km, łączącej miejscowości Grójec Mały i Chobienice. Inwestycje sfinansowane zostaną z budżetu Gminy Siedlec oraz w ramach otrzymanego dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.