Informujemy, iż w dniu dzisiejszym, tj. 31.10.2023 r. w Urzędzie Gminy w Siedlcu nastąpiło otwarcie ofert, które wpłynęły w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn. „Remont dróg gminnych” w ramach realizacji zadań: „Remont drogi gminnej G565521P relacji Godziszewo - Zakrzewo” oraz „Remont drogi gminnej G565531P w m. Stara Tuchorza”.
Powyższe zadanie zostało podzielone na dwie części:
Część I – Remont drogi gminnej G565521P relacji Godziszewo – Zakrzewo
Część II – Remont drogi gminnej G565531P w m. Stara Tuchorza.
W wymaganym terminie na każdą część wpłynęły dwie oferty. W najbliższym czasie przesłane oferty zostaną zbadane pod kątem zgodności ich treści z warunkami zamówienia stawianymi wykonawcom. Pozwoli to na wyłonienie dla każdej części najkorzystniejszej oferty i podpisanie umów na realizację zadań.
Część I zamówienia obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej nr 565521P relacji Godziszewo – Zakrzewo o nawierzchni asfaltowej o długości 1305,00 m.b. Termin realizacji zadania wynosi 5 miesięcy od podpisania umowy. Inwestycja sfinansowana zostanie z budżetu Gminy Siedlec oraz ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, z kwotą dofinansowania w wysokości 400.772,50 zł.
Natomiast część II zadania dotyczy remontu drogi gminnej nr 565531P w m. Stara Tuchorza o nawierzchni asfaltowej o długości 84,00 m.b. Termin realizacji wynosi 5 miesięcy od podpisania umowy. Powyższa inwestycja również sfinansowana zostanie z budżetu Gminy Siedlec oraz ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, z kwotą dofinansowania w wysokości 24.386,69zł.
|