Dzisiaj jest 04-12-2024
szukaj
szukaj
03kopia_(1713941318).jpg05kopia_(1713941323).jpg04kopia_(1713941321).jpg02kopia_(1713941254).jpg01kopia_(1713941246).jpg

Uwaga! Upływa termin płatności

Wójt Gminy Siedlec, informuje, że dnia 31 maja 2024 roku upływa termin opłaty II raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. Niedokonanie opłaty w/w podanym terminie spowoduje wygaśnięcie zezwolenia na podstawie art. 18 ust. 12 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity Dz.U. 2023 poz. 2151) z zastrzeżeniem określonym w: w art. 18 ust. 12b. tj. „W przypadku, o którym mowa w ust. 12 pkt 5 lit. b, zezwolenie wygasa z upływem 30 dni od dnia upływu terminu dopełnienia obowiązku dokonania opłaty w wysokości określonej w art. 111 ust. 2 i 5, jeżeli przedsiębiorca w terminie 30 dni od dnia upływu terminu do dokonania czynności określonej w ust. 12 pkt 5 lit. b nie wniesie raty opłaty określonej w art. 111 ust. 2 albo 5, powiększonej o 30% tej opłaty.”

Zgodnie z art. 18. ust. 13 w/w ustawy przedsiębiorca, którego zezwolenie wygasło z przyczyn określonych w ust. 12 pkt 5, może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.

 





Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 3623821      online: 1
© 2020 MBEST