Dzisiaj jest 22-12-2024
szukaj
szukaj
02kopia_(1713941254).jpg04kopia_(1713941321).jpg03kopia_(1713941318).jpg05kopia_(1713941323).jpg01kopia_(1713941246).jpg

UWAGA WŁAŚCICIELE NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH

Zarząd Związku Międzygminnego „Obra” zawiadamia, iż ma zamiar przeprowadzić postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r..

Jednocześnie, zgodnie z art. 6c ust.3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wyznacza się termin 60 dni tj. do dnia 28 września 2024 r. na:

1) odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia;

2) złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia spełniającego wymagania, o których mowa w ust. 3a, o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem.

Powyższe oświadczenie dostępne jest na stronie internetowej pod linkiem:

https://zmobra.pl/oswiadczenie-o-wyjsciu-z-systemu_wpisy_100_65_.html

Niezłożenie oświadczenia jest równoznaczne z pozostaniem w dotychczasowym systemie.





Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 3679424      online: 1
© 2020 MBEST