W dniu 25 czerwca 2024 r. o godz. 14-tej w sali obrad Urzędu Gminy w Siedlcu odbędzie się V sesja absolutoryjna Rady Gminy Siedlec kadencji 2024 - 2029.
1.Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.
2.Przedstawienie porządku obrad.
3.Przyjęcie protokołu z:
a. II sesji Rady Gminy Siedlec,
b. III sesji Rady Gminy Siedlec,
c. IV sesji Rady Gminy Siedlec.
4.Interpelacje i zapytania.
5.Informacja z prac międzysesyjnych:
a. Wójta Gminy Siedlec,
b. Przewodniczących stałych komisji Rady Gminy Siedlec,
c. Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Siedlec.
6. Raport o stanie Gminy Siedlec za 2023 rok.
a. przedstawienie raportu o stanie Gminy Siedlec,
b. debata nad raportem o stanie Gminy Siedlec:
- głosy radnych,
- głosy mieszkańców,
c. głosowanie w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Siedlec wotum zaufania.
7. Sprawozdanie Wójta Gminy Siedlec z wykonania budżetu gminy za 2023 r. wraz z informacją o stanie mienia.
8. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz z sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2023 rok:
a. przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy Siedlec za 2023 rok,
b. opinie komisji branżowych w sprawie wykonania budżetu za 2023 rok,
c. opinia Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Siedlec w sprawie wykonania budżetu za 2023 rok,
d. dyskusja,
e. głosowanie nad uchwałą w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz z sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2023 rok.
9. Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy.
a. przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Siedlec w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy,
b. opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Siedlec w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Siedlec z wykonania budżetu gminy za 2023 rok,
c. głosowanie nad uchwałą w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy.
10. Wolne głosy i wnioski.
11. Zakończenie.