Dzisiaj jest 19-03-2024
szukaj
szukaj
slide-11573813476_(1591637291).jpg3_(1592247731).jpgug104_(1617267822).jpg2_(1592247729).jpg

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta
•    Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
•    W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu.

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich
e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Kontakt telefoniczny do Urzędu Skarbowego w Wolsztynie:

PIT – nr telefonu 668 132 991, 68 347 55 43,

VAT – nr telefonu 600 956 122, 68 347 55 09, 68 347 55 10

CIT – nr telefonu 668 132 991, 68347 55 43,

spadki/darowizny – nr telefonu 68 347 55 11

rejestracja podatników – nr telefonu 68 347 55 78, 668 133 795

egzekucja administracyjna – nr telefonu 68 347 55 86, 68 347 55 88, 68 347 55 82

rachunkowość podatkowa i komórka wierzycielska – nr telefonu 68 347 55 31, 68 347 55 26, 68 347 55 27; w zakresie udzielania rat i ulg 683475528 i 68 3475529

Adres e-mail urzędu skarbowego: uswosztyn@mf.gov.pl

Więcej informacji na www.wielkopolskie.kas.gov.pl.

Wizyta w urzędzie

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu:

•    Poniedziałek od 12:00 do 18:00

•    Środa od 9:00 do 15:00

•    Piątek od 9:00 do 13:00

W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.

Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.






Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 2922167      online: 1
© 2020 MBEST