W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta
• Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
• W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich
e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do Urzędu Skarbowego w Wolsztynie:
PIT – nr telefonu 668 132 991, 68 347 55 43,
VAT – nr telefonu 600 956 122, 68 347 55 09, 68 347 55 10
CIT – nr telefonu 668 132 991, 68347 55 43,
spadki/darowizny – nr telefonu 68 347 55 11
rejestracja podatników – nr telefonu 68 347 55 78, 668 133 795
egzekucja administracyjna – nr telefonu 68 347 55 86, 68 347 55 88, 68 347 55 82
rachunkowość podatkowa i komórka wierzycielska – nr telefonu 68 347 55 31, 68 347 55 26, 68 347 55 27; w zakresie udzielania rat i ulg 683475528 i 68 3475529
Adres e-mail urzędu skarbowego: uswosztyn@mf.gov.pl
Więcej informacji na www.wielkopolskie.kas.gov.pl.
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu:
• Poniedziałek od 12:00 do 18:00
• Środa od 9:00 do 15:00
• Piątek od 9:00 do 13:00
W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.