Dzisiaj jest 24-11-2024
szukaj
szukaj
01kopia_(1713941246).jpg02kopia_(1713941254).jpg05kopia_(1713941323).jpg04kopia_(1713941321).jpg03kopia_(1713941318).jpg

Komunikat

Urząd Gminy Siedlec uprzejmie informuje, że w piątek dnia 05 listopada 2021 r. interesanci w sprawach dowodów osobistych będą przyjmowani do godziny 11:00. Tego dnia zostanie zablokowany całkowicie dostęp do Rejestru Dowodów Osobistych i realizacja spraw będzie niemożliwa.
Jest to spowodowane koniecznością zapewnienia bezpiecznego wdrożenia rozwiązań technicznych niezbędnych do wydawania od dnia 08 listopada br. dowodów osobistych z odciskami palców. Z uwagi na tak duże zmiany czas potrzebny na przyjęcie wniosku o wydanie dowodu osobistego, jak i samo wydanie dokumentu obywatelowi znacznie się wydłuży.

 





Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 3583016      online: 1
© 2020 MBEST