Dzisiaj jest 29-03-2024
szukaj
szukaj
2_(1592247729).jpgslide-11573813476_(1591637291).jpgug104_(1617267822).jpg3_(1592247731).jpg

LV sesja absolutoryjna Rady Gminy Siedlec - porządek obrad

W dniu 30 maja 2023 r. o godz. 14-tej w sali obrad Urzędu Gminy w Siedlcu odbędzie się LV sesja absolutoryjna Rady Gminy Siedlec kadencji 2018 – 2023.

1.Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.
2.Przedstawienie porządku obrad.
3.Przyjęcie protokołu z  LIV sesji Rady Gminy Siedlec.
4.Interpelacje i zapytania.
5.Informacja z prac międzysesyjnych:
a. Wójta Gminy Siedlec,
b.  Przewodniczących stałych komisji Rady Gminy Siedlec,
c. Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Siedlec.
6. Podjęcie uchwał w sprawie:
a. zmian  uchwały budżetowej na 2023 rok,
b. zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Siedlec na lata 2023 –2027.
7. Raport o stanie Gminy Siedlec za 2022 rok.
a. przedstawienie raportu o stanie Gminy Siedlec,
b. debata nad raportem o stanie Gminy Siedlec:
- głosy radnych,
- głosy mieszkańców,
c. głosowanie w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Siedlec wotum zaufania.
8. Sprawozdanie Wójta Gminy Siedlec z wykonania budżetu gminy za 2022 r. wraz z informacją o stanie mienia.
9. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz z sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2022 rok:
a.    przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy Siedlec za 2022 rok,
a.    opinie komisji branżowych w sprawie wykonania budżetu za 2022 rok,
b.    opinia Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Siedlec w sprawie wykonania budżetu za 2022 rok,
c.     dyskusja,
e.    głosowanie nad uchwałą  w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz z sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2022 rok.
10.  Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy.
a. przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Siedlec w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy,
b. opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Siedlec w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Siedlec z wykonania budżetu gminy za 2022 rok,
c. głosowanie nad uchwałą w sprawie  absolutorium dla Wójta Gminy.
11.  Wolne głosy i wnioski.
12. ZAKOŃCZENIE

 





Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 2954261      online: 1
© 2020 MBEST