Dzisiaj jest 22-11-2024
szukaj
szukaj
04kopia_(1713941321).jpg02kopia_(1713941254).jpg05kopia_(1713941323).jpg03kopia_(1713941318).jpg01kopia_(1713941246).jpg

Zmieniły się zasady wnioskowania o wydanie dowodu osobistego!

Urząd Gminy Siedlec uprzejmie informuje, iż dnia 29 grudnia 2023 r. zmieniły się zasady wnioskowania o wydanie dowodu osobistego. Nie trzeba już wypełniać papierowego wniosku. Wystarczy przedłożyć aktualną fotografię oraz dokument potwierdzający tożsamość wnioskodawcy, czyli dowód osobisty lub paszport.
O wydanie dowodu osobistego wnioskujemy elektronicznie w urzędzie lub przez stronę internetową gov.pl. Należy jednak pamiętać, iż osoby pełnoletnie oraz dzieci powyżej 12 r. ż. muszą się w ciągu 30 dni zgłosić w urzędzie w celu złożenia odcisków palców i pobrania odwzorowania własnoręcznego podpisu na dedykowanym w tym celu urządzeniu, w przeciwnym razie taki wniosek pozostawiony zostanie bez rozpatrzenia.

 





Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 3576932      online: 1
© 2020 MBEST