Informacja Przewodniczącego Rady Gminy Siedlec dot. przedstawienia przez Wójta Gminy Siedlec raportu o stanie gminy i zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem.
Na sesji Rady Gminy Siedlec , która odbędzie się w dniu 25 czerwca 2024 r. o godzinie 14.00 w sali obrad Urzędu Gminy w Siedlcu ,ul. Zbąszyńska 17, Wójt Gminy Siedlec przedstawi raport o stanie gminy, który obejmować będzie podsumowanie jego działalności w roku 2023 r., w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy.
Rada Gminy Siedlec rozpatrzy raport o stanie gminy podczas czerwcowej sesji, na której podejmowana będzie uchwała w sprawie absolutorium dla Wójta. Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadzona zostanie debata, w której, oprócz radnych, będzie mogło wziąć udział do 15 mieszkańców gminy.
Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy musi złożyć do Przewodniczącego Rady Gminy Siedlec , pisemne zgłoszenie wg wzoru dostępnego w Urzędzie Gminy Siedlec , ul. Zbąszyńska 17 , w pokoju numer 116 – biuro Rady Gminy oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Siedlec.
Zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób udzielających poparcia zgłaszającemu się do udziału w debacie należy złożyć do dnia 24 czerwca 2024 r. w Urzędzie Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, w dniach od poniedziałku do piątku, w pokoju numer 116 –Biuro Rady Gminy – w godzinach pracy urzędu. Po zakończeniu debaty nad raportem Rada Gminy Siedlec przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Wójtowi wotum zaufania.