Informujemy, iż w dniu dzisiejszym, tj. 05.08.2024 r. w Urzędzie Gminy w Siedlcu nastąpiło otwarcie ofert, które wpłynęły w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn. „Modernizacja budynków oświatowych”.
Powyższe zadanie zostało podzielone na dwie części:
Część I – Remont budynku szkoły podstawowej w Siedlcu
Część II – Remont budynku szkoły podstawowej w Tuchorzy
W wymaganym terminie na każdą część wpłynęły cztery ofert. W najbliższym czasie przesłane oferty zostaną zbadane pod kątem zgodności ich treści z warunkami zamówienia stawianymi wykonawcom. Pozwoli to na wyłonienie dla każdej części najkorzystniejszej oferty i podpisanie umów na realizację zadań.
Przypominamy, iż w ramach w/w zadań zostanie wykonany remont budynków szkół podstawowych w Siedlcu i Tuchorzy. Zostaną zmodernizowane pokrycia dachowe na danych budynkach oświatowych. Po wykonaniu modernizacji budynków będzie możliwość korzystania z obiektów w bezpieczny sposób i z dużą satysfakcją.
Inwestycje realizowane są w ramach dofinansowania z Rządowego Programu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
|
|