Dzisiaj jest 21-11-2024
szukaj
szukaj
04kopia_(1713941321).jpg05kopia_(1713941323).jpg02kopia_(1713941254).jpg01kopia_(1713941246).jpg03kopia_(1713941318).jpg

Stypendia szkolne

Od 2 września 2024 r. do 16 września 2024 r. można składać wnioski na stypendia szkolne. Miesięczny dochód rodziny ucznia na osobę nie może przekroczyć 600 zł netto z miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku. Stypendium szkolne może otrzymać uczeń znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej, wynikającej z niskich dochodów na osobę w rodzinie, w szczególności gdy w rodzinie tej występuje: bezrobocie, niepełnosprawność, ciężka lub długotrwała choroba, wielodzietność, brak umiejętności wypełniania funkcji opiekuńczo-wychowawczych, alkoholizm lub narkomania, gdy rodzina jest niepełna lub wystąpiło zdarzenie losowe.

Ważne informacje:

1.              - Wniosek można pobrać ze strony internetowej lub odebrać w Gminnym Zespole Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek w Siedlcu,

2.              - Proszę o przygotowanie ksero wszystkich dokumentów załączonych do wniosku, oryginalne dokumenty tylko do wglądu,

3.              - Osoba, która na dzień składania wniosku jest pełnoletnia wypełnia wniosek osobiście,

4.              - Dokumenty należy składać w Gminnym Zespole Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek w Siedlcu ul. Zbąszyńska 19, 64-212 Siedlec (Tel. 068 384 85 78).

 

Faktury i rachunki:

1.             - Wydatki poniesione na pomoc rzeczową dla ucznia  będą refundowane za imienne rachunki i faktury (nie paragony) wystawiane od 1 lipca 2024 r. na wnioskodawcę lub ucznia,

2.             - Na fakturze lub rachunku powinna być pełna nazwa zakupionego towaru,

3.             - Nie będą uwzględniane wydatki o charakterze nie edukacyjnym np.: rowery, okulary korekcyjne, wkładki ortopedyczne, strój na komunię, obozy i zimowiska rekreacyjne, sprzęt rehabilitacyjny, bielizna, obuwie i odzież, codziennego użytku, meble, opłaty za komitet rodzicielski, ubezpieczenie.

Jednocześnie przypominamy, iż wnioskodawcy korzystający z pomocy materialnej o charakterze socjalnym zobowiązani są niezwłocznie w terminie do 7 dni poinformować organ udzielający pomocy, o każdej zmianie w ich sytuacji osobistej, dochodowej i majątkowej, która wiąże się z podstawą do przyznania świadczenia.

pliki do pobrania:
- Wniosek




Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 3574527      online: 1
© 2020 MBEST