Dzisiaj jest 21-11-2024
szukaj
szukaj
04kopia_(1713941321).jpg01kopia_(1713941246).jpg05kopia_(1713941323).jpg03kopia_(1713941318).jpg02kopia_(1713941254).jpg

Informacja OPS

Do 30 września 2024 roku są ważne orzeczenia o niepełnosprawności wydane na podstawie specustawy covidowej. Ustawa z dnia 24 lipca 2024 r. o zmianie ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wprowadza przepisy, które umożliwiają zachowanie ważności dotychczasowego orzeczenia o niepełnosprawności albo stopnia niepełnosprawności do czasu, gdy nowe orzeczenie stanie się ostateczne.

Są jednak dwa warunki. Po pierwsze, wniosek o wydanie nowego orzeczenia o niepełnosprawności musi zostać złożony w okresie ważności dotychczasowego orzeczenia. Po drugie, stare orzeczenie będzie ważne nie dłużej niż do ostatniego dnia szóstego miesiąca następującego po dacie określającej tą ważność.
W związku z powyższym należy złożyć do Ośrodka Pomocy Społecznej zaświadczenie wydane przez Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności  zaświadczenie  potwierdzające złożenie wniosku o ponowne wydanie orzeczenia o niepełnosprawności  oraz termin ważności dotychczasowego orzeczenia o niepełnosprawności.

 





Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 3574628      online: 1
© 2020 MBEST