Dzisiaj jest 08-12-2024
szukaj
szukaj
05kopia_(1713941323).jpg02kopia_(1713941254).jpg01kopia_(1713941246).jpg03kopia_(1713941318).jpg04kopia_(1713941321).jpg

Wykonanie prac restauratorskich, konserwatorskich i prac budowlanych w siedleckiej szkole

Miło nam poinformować, iż w dniu 28.11.2024 r. została podpisana umowa na wykonanie zadania pn. „Wykonanie prac restauratorskich, konserwatorskich i prac budowlanych w Szkole Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Siedlcu”. Wykonawcą  zadania jest: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Jerzy Kmito z siedzibą w Sulechowie,  natomiast w imieniu gminy Siedlec umowę podpisał Pan Artur Walczak- Mortezaei - Wójt Gminy Siedlec oraz Pani Natalia Babińska– Skarbnik Gminy Siedlec.  Okres realizacji inwestycji to 13 miesięcy. Wartość całej inwestycji to 270.699,81 zł.  W ramach zadania zostanie wykonany remont stropów, klatki schodowej oraz pomieszczeń na poddaszu budynku. Na powyższe przedsięwzięcie gmina uzyskała dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w kwocie 186.200,00  zł.
W najbliższych dniach zostaną  przekazane placu budów oraz omówione zostaną harmonogramy realizacji obydwu zadań. O postępie prac będziemy informować na  bieżąco.

 



GALERIA








Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 3634524      online: 1
© 2020 MBEST