Miło nam poinformować, iż w dniu 28.11.2024 r. została podpisana umowa na wykonanie zadania pn. „Wykonanie prac restauratorskich, konserwatorskich i prac budowlanych w Szkole Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Siedlcu”. Wykonawcą zadania jest: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Jerzy Kmito z siedzibą w Sulechowie, natomiast w imieniu gminy Siedlec umowę podpisał Pan Artur Walczak- Mortezaei - Wójt Gminy Siedlec oraz Pani Natalia Babińska– Skarbnik Gminy Siedlec. Okres realizacji inwestycji to 13 miesięcy. Wartość całej inwestycji to 270.699,81 zł. W ramach zadania zostanie wykonany remont stropów, klatki schodowej oraz pomieszczeń na poddaszu budynku. Na powyższe przedsięwzięcie gmina uzyskała dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w kwocie 186.200,00 zł.
W najbliższych dniach zostaną przekazane placu budów oraz omówione zostaną harmonogramy realizacji obydwu zadań. O postępie prac będziemy informować na bieżąco.
|
|
|