Dzisiaj jest 24-11-2024
szukaj
szukaj
02kopia_(1713941254).jpg01kopia_(1713941246).jpg04kopia_(1713941321).jpg03kopia_(1713941318).jpg05kopia_(1713941323).jpg

Zatrudnimy pracownika ds. zamówień publicznych i oświetlenia ulicznego

Urząd Gminy Siedlec pilnie poszukuje pracownika na stanowisko ds. zamówień publicznych i oświetlenia ulicznego. Praca w pełnym wymiarze etatu, na czas określony – zastępstwo na czas nieobecności zastępowanego pracownika.
Szczegółowych informacji o warunkach zatrudnienia, wymaganiach oraz zakresie zadań na stanowisku udzielają:
-  Pani Agnieszka Kasperczak, kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska,  tel. 68 3848521, wew. 13,
- Pani Lidia Żuchowska – zastępca kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, tel. 68 3848521 wew. 26.
Osoby zainteresowane pracą proszone są o kontakt pod wyżej wskazanym numerem telefonu.
Zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 poz. 1282 z późn. zm.) zatrudnienie osoby na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika samorządowego, nie wymaga przeprowadzenia naboru.

 





Urząd Gminy Siedlec

herb ul. Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec

tel. 68 384 85 21
68 384 85 95
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Deklaracja dostępności
Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00
Strona główna
Kontakt
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
Herb Siedlec
 liczba odwiedzin: 3582788      online: 1
© 2020 MBEST