Informujemy, że od 1 grudnia 2022 r. można już składać wnioski o dodatek elektryczny. Formularz wniosku do odbioru w biurze obsługi interesanta w godzinach pracy urzędu. Wniosek do pobrania w załączniku wraz z klauzulą RODO.
Dodatek elektryczny przysługuje osobie w gospodarstwie domowym, w przypadku gdy główne źródło ogrzewania gospodarstwa domowego jest zasilane energią elektryczną i źródło to zostało zgłoszone lub wpisane do centralnej ewidencji emisyjności budynków, o której mowa w art. 27a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576 i 1967), do dnia 11 sierpnia 2022 r., albo po tym dniu – w przypadku głównych źródeł ogrzewania zgłoszonych lub wpisanych po raz pierwszy do centralnej ewidencji emisyjności budynków, o których mowa w art. 27g ust. 1 tej ustawy.
Dodatek elektryczny przyznawany jest jednorazowo i wynosi odpowiednio:
1000 zł - w przypadku zużycia energii elektrycznej w 2021 r. na poziomie maksymalnie 5 MWh oraz
1500 zł - w przypadku zużycia energii elektrycznej w 2021 r. na poziomie przekraczającym 5 MWh.
Wniosek o wypłatę dodatku elektrycznego składa się w terminie od dnia 1 grudnia 2022 r. do dnia 1 lutego 2023 r.
Wnioski przyjmowane będą w Urzędzie Gminy Siedlec w Biurze Obsługi Interesanta.