Aktualności
Konkurs na dyrektora PCPR w Wolsztynie
2016-05-25

Zarząd Powiatu Wolsztyńskiego
ogłasza konkurs na stanowisko
dyrektora
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wolsztynie
ul. 5 Stycznia 5, 64-200 Wolsztyn

I.    Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. 5 Stycznia 5, 64-200 Wolsztyn.
II.    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił ponad 6%.

III.    Wymagania niezbędne:

1)    wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
2)    specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
3)    co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
4)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5)    brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na przedstawionym stanowisku,
6)    kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7)    brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
8)    posiadanie nieposzlakowanej opinii.

IV.    Wymagania dodatkowe:
1)    co najmniej 2-letni staż na stanowisku kierownika / dyrektora powiatowego centrum pomocy rodzinie,
2)    znajomość przepisów prawa z zakresu pomocy społecznej, samorządu powiatowego, finansów publicznych, prawa pracy, zamówień publicznych, rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych oraz pieczy zastępczej,
3)    znajomość zadań i specyfiki funkcjonowania powiatowego centrum pomocy rodzinie,
4)    umiejętność zarządzania finansami oraz personelem,
5)    umiejętność obsługi komputera,
6)    prawo jazdy.

V.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1)    zarządzanie i kierowanie Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wolsztynie,
2)    realizowanie zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej i innych ustaw, jak również określonych w uchwałach Rady Powiatu i Zarządu Powiatu oraz w statucie jednostki,
3)    nadzorowanie i koordynacja podstawowych zadań finansowych i gospodarczych, w tym dysponowanie środkami finansowymi, zgodnie z planem finansowym jednostki,
4)    nadzór merytoryczny nad realizacją zadań jednostki,
5)    wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec pracowników,
6)    prowadzenie całokształtu spraw związanych z polityką kadrową w jednostce,
7)    współpraca z organami Powiatu, jednostkami pomocy społecznej, innymi instytucjami oraz organizacjami pozarządowymi,
8)    reprezentowanie jednostki na zewnątrz.

VI.    Wymagane dokumenty:
1)    CV,
2)    list motywacyjny,
3)    kwestionariusz osobowy,
4)    koncepcja funkcjonowania i rozwoju placówki,
5)    życiorys zawodowy,
6)    kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje (dyplom ukończenia studiów, zaświadczenia itp.),
7)    kserokopie dokumentów przedstawiających przebieg pracy zawodowej w tym na stanowisku kierownika / dyrektora powiatowego centrum pomocy rodzinie,
8)    posiadane referencje,
9)    oświadczenia:
a)    o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,
b)    o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c)    o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
d)    o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania przedmiotowego stanowiska,
e)    o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

VII.    Warunki pracy na stanowisku:
1)    w pełnym wymiarze czasu pracy;
2)    z wykorzystaniem urządzeń i narzędzi teleinformatycznych;
3)    biuro usytuowane na parterze;
4)    budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo – w budynku znajduje podjazd dla wózków inwalidzkich;
5)    praca wymagająca dużej odporności na stres, umiejętności podejmowania decyzji, kontaktów z instytucjami publicznymi w zakresie realizacji zadań, umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi.

VIII.    Miejsce i termin złożenia ofert:
Oferty z dokumentami (z podanym imieniem i nazwiskiem oraz telefonem kontaktowym i adresem zwrotnym kandydata) należy składać w terminie do dnia 4 lipca 2016 roku (włącznie), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wolsztynie”. Koperty z dokumentami należy przesłać na adres:

Starostwo Powiatowe w Wolsztynie
ul. 5 Stycznia 5
64-200 Wolsztyn,

lub złożyć bezpośrednio: Sekretariat Starosty - II p., pok. 103, w godz. 8:00- 16:00 (pn) oraz 7:30 – 15:30 (wt - pt) – adres jak wyżej.

O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Aplikacje , które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiatwolsztyn.pl/ oraz na tablicy Informacyjnej Starostwa.


Urząd Gminy Siedlec

adres Urządu Gminy Siedlec
Urząd Gminy Siedlec
Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec


telefon Urządu Gminy Siedlec

tel. 68 384 85 21,
68 384 85 95,
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00,
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00

liczba odwiedzin: 17269696 online: 1
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
projekt: Urząd Gminy Siedlec, wykonanie: MBEST 2015