Aktualności
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie
2016-07-21

Zarząd Powiatu Wolsztyńskiego
ogłasza konkurs na stanowisko
Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie
przy ul. Wschowskiej 3, 64-200 Wolsztyn

    

I.    Wymagane kwalifikacje kandydata:
1.    wykształcenie wyższe – tytuł zawodowy lekarza lub lekarza dentysty i tytuł specjalisty lub specjalizacja II stopnia w dziedzinie medycyny;
2.    prawo wykonywania zawodu w Rzeczpospolitej Polskiej;
3.    wiedza i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków kierownika;
4.    co najmniej ośmioletni staż pracy w zawodzie;
5.    brak prawomocnego skazania za przestępstwa popełnione umyślnie.

II.    Wymagane dokumenty:
1.    podanie o przyjęcie na stanowisko zastępcy dyrektora szpitala oraz Curriculum Vitae;
2.    dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska, a kandydaci na stanowisko, z którym wiąże się posiadanie prawa wykonywania zawodu, dokument potwierdzający to prawo;
3.    opisany przebieg pracy zawodowej, dokumenty potwierdzające staż pracy np.: świadectwa pracy, zaświadczenia;
4.    inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata;
5.    zaświadczenie o niekaralności;
6.    pisemna zgoda na udostępnienie i przetwarzanie danych osobowych;
7.    koncepcja funkcjonowania SPZOZ w Wolsztynie.

Kserokopie dokumentów, o których mowa w pkt 4, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem; na prośbę właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.

III.    Miejsce i termin złożenia ofert:
Oferty z dokumentami (z podanym imieniem i nazwiskiem oraz telefonem kontaktowym i adresem zwrotnym kandydata) należy składać w terminie do dnia 22.08.2016 roku, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie”. Koperty z dokumentami należy przesłać na adres:
Zarząd Powiatu - Starostwo Powiatowe w Wolsztynie
ul. 5 Stycznia 5
64-200 Wolsztyn,
lub złożyć bezpośrednio: Sekretariat Starosty - I p., pok. 103, w godz. 8:00- 16:00 (pn) oraz 7:30 – 15:30 (wt - pt) – adres jak wyżej.

IV.    Udostępnianie materiałów informacyjnych:

Regulamin Konkursu jest dostępny na stronie: www.powiatwolsztyn.pl – zakładka BIP oraz www.spzozwolsztyn.pl. Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie są udostępniane do wglądu w budynku administracyjnym Szpitala, przy ul. Wschowskiej 3, w godzinach od 8:00 do 14:00 od pn do pt.

V.    O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur nastąpi do 30 dni od daty zakończenia przyjmowania dokumentów.


Urząd Gminy Siedlec

adres Urządu Gminy Siedlec
Urząd Gminy Siedlec
Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec


telefon Urządu Gminy Siedlec

tel. 68 384 85 21,
68 384 85 95,
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00,
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00

liczba odwiedzin: 17269559 online: 1
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
projekt: Urząd Gminy Siedlec, wykonanie: MBEST 2015