XXV sesja Rady Gminy Siedlec
kadencji 2014 – 2018
odbędzie się
9 sierpnia 2016 r. o godz.14 - tej w sali obrad Urzędu Gminy w Siedlcu
Porządek obrad XXV sesji Rady Gminy Siedlec
POCZĄTEK OBRAD - godz. 14 -ta
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XXIV sesji Rady Gminy Siedlec.
4. Interpelacje i zapytania.
5. Informacja z prac międzysesyjnych:
a. Wójta Gminy Siedlec,
b. Przewodniczących stałych komisji Rady Gminy Siedlec,
c. Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Siedlec.
6. Wydanie opinii w zakresie zbycia nieruchomości.
7. Podjęcie uchwał w sprawie:
a. zmiany uchwały budżetowej na 2016 rok,
b. ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego na drogach gminnych,
c. określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania z przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Siedlec,
d. ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół, gimnazjum, przedszkoli i form wychowania przedszkolnego zakładanych i prowadzonych przez inne podmioty niż jednostki samorządu terytorialnego oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości wykorzystania tych dotacji,
e. oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Siedlec,
8. Wolne głosy, wnioski i informacje.
Zakończenie