Aktualności
Dzienny Dom Pomocy - informacje
2019-02-20

Już wkrótce w Siedlcu przy ulicy Zbąszyńskiej rozpocznie swą działalność Dzienny Dom Pomocy. Dom czynny będzie 8 godzin dziennie przez wszystkie dni robocze przez cały rok, w godzinach dostosowanych do potrzeb uczestników i ich rodzin.

Celem powstania Domu jest poprawa jakości życia seniorów, większe poczucie bezpieczeństwa i aktywniejsze spędzanie czasu wolnego.

Zajęcia prowadzone w Dziennym Domu Pomocy adresowane będą dla osób w wieku powyżej 60 lat, zamieszkujących na terenie gminy Siedlec. Pierwszeństwo w naborze będą miały osoby niesamodzielne i niepełnosprawne (umiarkowany, znaczny stopień niepełnosprawności), których dochód nie przekracza 150% kryterium dochodowego na osobę samotnie gospodarującą (1051,50 zł netto) bądź na osobę w rodzinie (792 zł netto), o którym mowa wq w ustawie z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej.

W budynku znajdują się m.in. takie pomieszczenia jak: sala spotkań i jadalnia, pomieszczenie do utrzymywania lub zwiększania aktywności ruchowej, pomieszczenie do odpoczynku, pokój pielęgniarski.

Oferta Dziennego Domu Pomocy przewiduje usługi socjalne, w tym posiłek, rehabilitacyjne, edukacyjne, kulturalno-oświatowe, aktywności ruchowej, sportowo-rekreacyjne, aktywizujące społecznie, terapii zajęciowej.

Zapraszamy na SPOTKANIA INFORMACYJNE

28.02.2019 r. Urząd Gminy w Siedlcu Sala Sesyjna godz. 10.00

Więcej informacji uzyskasz w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Siedlcu ul. Zbąszyńska 17 lub pod numerem telefonu 68 384 85 21 wew. 19,20,21

Wypełniony komplet dokumentów rekrutacyjnych o przyjęcie do Dziennego Domu Pomocy złożyć należy w terminie od 21.02.2018 r. do 08.03.2019 r. w siedzibie OPS w Siedlcu

Dokumenty rekrutacyjne, które należy złożyć to :
•    Formularz zgłoszeniowy do Dziennego Domu Pomocy w Siedlcu stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu Rekrutacyjnego,
•    zaświadczenie o dochodach netto za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku,
•    zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pobytu i uczestnictwa w zajęciach Dziennego Domu Pomocy stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu Rekrutacyjnego,
•    orzeczenie o niepełnosprawności (w przypadku osób niepełnosprawnych),
•    oświadczenie o niesamodzielności stanowiący załącznik nr 3 do Regulaminu Rekrutacyjnego.

pliki do pobrania:
- Dokumenty rekrutacyjne
- Ulotka
Urząd Gminy Siedlec

adres Urządu Gminy Siedlec
Urząd Gminy Siedlec
Zbąszyńska 17
64-212 Siedlec


telefon Urządu Gminy Siedlec

tel. 68 384 85 21,
68 384 85 95,
68 384 84 72
fax. 68 384 84 73

ug@siedlec.pl

Urząd Gminy czynny:

poniedziałek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 - 17:00,
środa-czwartek 7:30 - 15:30, piątek 7:30 - 14:00

liczba odwiedzin: 17268221 online: 1
Copyright © Gmina Siedlec. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
projekt: Urząd Gminy Siedlec, wykonanie: MBEST 2015